Auteur Topic: HWCG IS NIET MEER! HELAAS!  (gelezen 402 keer)

SULTANIC

• Dé alleshebber
  • Redline
  • There is some red line in my blood.
HWCG IS NIET MEER! HELAAS!
« Gepost op: februari 24, 2021, 04:19:21 pm »
Helaas is de Duitse Hot wheels groep niet meer.
Ivm weinig admin en veel leden is het niet meer te doen.
Ook zijn er veel leden die alles maar zeggen en doen alsof het hun eigendom is!

Er is besloten om wel door te gaan voor nu maar niet meer on der de naam HWCG.

MK

Sometimes

• Treasure Hunt
Re: HWCG IS NIET MEER! HELAAS!
« Reactie #1 Gepost op: februari 25, 2021, 08:15:12 pm »
Wat maar weer aantoont hoe belangrijk het werk van de administrators is.
Complimenten hier aan het forum!

BubbaBomb

• De Hot Wheels Belg
  • Redline
« Reactie #2 Gepost op: februari 25, 2021, 09:23:13 pm »
Ik werd er vandaag over aangesproken door Stone (Frank). Mijn Duits is niet goed genoeg om te begrijpen wat er juist aan de hand is maar voor zover ik begrijp zijn er een boel leden zonder boe of bah uit het forum geschrapt ook...
Blijft natuurlijk het feit dat het hele verzamelen zich van de fora naar de sociale media verschoven heeft. Kijk naar mezelf, waar ik er hier van vrij in het begin bij was en hier veel tijd doorbracht kom ik hier nog amper...
Het is in ieder geval jammer om een gevestigde waarde ten onder te zien gaan, maar als mijn geheugen mij bijstaat is het ook niet de eerste keer dat het daar rommelt...
Greets,
Kevin.

Those who lose themselves in passion lose less than those who lose their passion.

SULTANIC

• Dé alleshebber
  • Redline
  • There is some red line in my blood.
« Reactie #3 Gepost op: februari 25, 2021, 11:32:24 pm »
Ik werd er vandaag over aangesproken door Stone (Frank). Mijn Duits is niet goed genoeg om te begrijpen wat er juist aan de hand is maar voor zover ik begrijp zijn er een boel leden zonder boe of bah uit het forum geschrapt ook...
Blijft natuurlijk het feit dat het hele verzamelen zich van de fora naar de sociale media verschoven heeft. Kijk naar mezelf, waar ik er hier van vrij in het begin bij was en hier veel tijd doorbracht kom ik hier nog amper...
Het is in ieder geval jammer om een gevestigde waarde ten onder te zien gaan, maar als mijn geheugen mij bijstaat is het ook niet de eerste keer dat het daar rommelt...
Greets,
Kevin.

Ja het is heel jammer!
Wat ik wel vind van al die Facebook groepen is dat het heel onpersoonlijk is en ook niet bindend is. Bij een fora kun je nog een beetje controle hebben en iets opbouwen om een beetje "faam"op te bouwen in een leuke groep. Op Social media bijv FB hoppen ze van het een naar het ander en je kunt je nergens aan vast klampen zoals in een forum waar je wat safer zit.
Ze gaan nog gewoon door omdat het enviroment van een vaste forum structuur wat meer een huiselijk gevoel geeft!
Een boel mensen vinden het veel fijner om achter een PC te zitten dan bijv een kleine telefoon.
Er is inderdaad een boel trammelant op het duitse forum en sommigen namen de overhand terwijl ze niks te zeggen hadden.

Ik hoop dat ze gewoon weer verder gaan en dat de vaste en trouwe leden blijven en een nieuwe doorstart maken!

MK

MonsterRocket7

• Redline
  • **
« Reactie #4 Gepost op: februari 26, 2021, 12:57:17 pm »
Om in te pikken op voorgaande. Ook ik vind mijn ding niet in al die facebookgroepen. Wat een kluwen is me dit zeg. En ook zo onoverzichtelijk. Mijn voorkeur gaat nog steeds naar het forum uit.

Sjo-Cal Speedtoys

• Global Moderator
  • Redline
    • facebook
    • Instagram
    • Das Haus of Sjors Trimbach
« Reactie #5 Gepost op: februari 26, 2021, 06:11:40 pm »
Kan Sasha zijn eigen forum beginnen 😄

Zelf kijk ik ondertussen weer wat vaker hier omdat bv Instagram veel vluchtiger is. Echt commentaar of een discussie over een custom vind je er niet.

VetteEd

• Redline
« Reactie #6 Gepost op: februari 27, 2021, 08:03:14 pm »
Kan Sasha zijn eigen forum beginnen 😄

;D ;D

Wel jammer dat zo'n digitale ontmoetingsplaats verdwijnt.
Ik voel me hier ook thuis. Ik heb niks met FB, Insta, e.d., maar gelukkig hebben wij nog voor ieder wat wils. ;)

Fiji

• Treasure Hunt
  • VW Collector - Belgium
    • Instagram
« Reactie #7 Gepost op: februari 28, 2021, 04:35:06 pm »
Jammer, ik hoop dat dit hier nooit zal overkomen.

Persoonlijk kom ik hier ook zeer zelden nog. Op Facebook ben ik sowieso nooit gegaan om de simpele reden dat ik daar nog ingeschreven ben... Op Instagram ben ik wel, ik vind het media interessant voor foto's te delen maar inderdaad discussies enz... zijn er niet.