Auteur Topic: AAN ALLEN ONZE GROTE DANK!!! HET SPRING COMMITEE. Incl Pics.  (gelezen 302 keer)

SULTANIC

• Dé alleshebber
  • Redline
  • There is some red line in my blood.
AAN ALLEN ONZE GROTE DANK!!! HET SPRING COMMITEE. Incl Pics.
« Gepost op: mei 30, 2019, 10:06:45 am »
Okay mensen,

Goed mannen, namens deze weg willen wij iedereen bedanken!
BEDANKT!!!
Ik zeg het alle jaren, zonder jullie geen meeting. Zeker niet een die zo familair en gemoedelijk is als deze!
We krijgen altijd goede geluiden te horen die door jullie soms sarcastisch doch aanmoedigend danwel een cynische maar gelijk een opbouwend randje vertoont.
We zijn blij met dit soort geluiden maar doen er toch niks mee hahahaha. Alhoewel we wel eens het een en ander proberen en dat weer heerlijk eindigd in Hengelose Chaos maakt dat toch weer onze dag compleet!
Oftewel we zijn ook maar een club gekken die bij elkaar komen en gezamelijk onze hobby of vriendschap delen met een overvol broodje Doner!
Natuurlijk was de chaos compleet met onze Custom Contest telling! heerlijk dit!
En natuurlijk gaat onze dank uit, als ik dan een naam ga noemen, aan Sascha voor alle Drukwerk en layout van het puntensysteem! Thanks Sascha!
12, 5 jaren ongeveer zijn we bezig en ondanks de vele aanmeldingen leek het toch iets minder. Ergens mijn fout want ik had sommigen dubbel opgeschreven en enkelen die toch afvielen.
Er kwamen een paar heren toch nog bij , Neeke en Kurt , dat was leuk!! Helaas een paar Duitsers niet en een paar Hollandse vrienden zoals Piettectyl en Thomster.
Maar na telling toch een 66 man ofzo!
We hadden ook iets meer tafels en daardoor misschien ook meer ruimte en sommigen van ons hadden niet eens uitgepakt , lol.

Enfin , het was een snelle en leuke dag met te weinig goede gesprekken van mijn kant maar dan ben ik ook wel heel druk typje zo op zo een dag!
Altijd leuk om jullie weer te spreken en ook gaaf dat de eerste lichting bezoekers getiteld als oude garde nog steeds komen. Thanks mannen!!
De nieuwe lichting is ook fanatiek en enthousiast en veel goeds voor de toekomst!

Tot een volgende keer!

Hier some pics!!

MK en HK

h22fanrene

• René Foose
  • Redline
  • *
Re: AAN ALLEN ONZE GROTE DANK!!! HET SPRING COMMITEE. Incl Pics.
« Reactie #1 Gepost op: mei 30, 2019, 10:56:35 am »
Allereerst, Ik ben nooit sarcastisch! alles wat ik roep meen ik. ;D
Daarnaast, Chaos is goed. Dat is inmiddels een van de charmes van deze jaarlijkse meeting.
Volgend jaar gewoon, Anual HVH Chaos meeting Hengeloooo van maken. Hoort er nou eenmaal bij.
Voldoen aan regels en tussen de lijntjes lopen doe ik thuis al, en dat past nou eenmaal niet bij mijn persoonlijkheid.
Het was wederom een topdag en ik heb van alles genoten zoals altijd. Niks aan veranderen dus!!!
Gr Rene
PS
I love you guys :-*

HWCDamwald

• Hot One
« Reactie #2 Gepost op: mei 30, 2019, 11:00:01 am »
Thanks for sharing... :thumbsup:

Gezellige boel, volgend jaar toch echt maar eens tijd maken.
Want ligt genoeg moois op tafel om te scoren..

Rik1969

• Redline
  • *
« Reactie #3 Gepost op: mei 30, 2019, 03:34:32 pm »
Het was echt weer een geweldige dag. Wij hebben het erg naar ons zin gehad.
Dat broodje doner is en blijft toch een topper...  Onderweg naar jullie te hadden we het er in de auto al over (mijn zoon en ik dus),  dat wil je toch niet missen.
Wij hebben ook erg veel bewondering hoe alles elk jaar weer is georganiseerd,  Echt een diepe buiging daar voor.

En natuurlijk de aanwezige die met hun tafel's staan om onze verzamel woede in leven te houden, en de ijverige bouw werken van alle contester's .. Zonder dat is zo'n dag ook niet te realiseren.

De Prijzen voor de contest, de tombola, en al het geregel er rond  om heen.
Er zit echt een hoop tijd en inzet in, ter genoegen van ons allen.

Heren bedankt weer,  en op naar het 13e jaar,   ondanks dat 'ongeluks' getal zal het vast een zeker weer een gelukkige dag gaan worden.
Bedankt allen.

Fiji

• Treasure Hunt
  • VW Collector - Belgium
    • Instagram
« Reactie #4 Gepost op: mei 31, 2019, 06:28:26 pm »
Ik kon er helaas niet bij zijn maar het zag er geweldig uit!

Bedankt voor de sfeer foto's!

Herr Rudolf

• Black Wall
« Reactie #5 Gepost op: juni 02, 2019, 03:53:53 pm »
Jaaaa, lekker nagenieten met deze fotos van een geweldige dag. Mooi dat er in Nederland 1 dag in het jaar volledig in het teken staat van Hotwheels. Thanks mannen!
My 3inch is bigger than yours...