Auteur Topic: Spring meeting Custom contest punten systeem. Nu met Beeld!!  (gelezen 778 keer)

hwsascha

• Mr. Supervans
  • Black Wall
Re: Spring meeting Custom contest punten systeem. Nu met Beeld!!
« Reactie #15 Gepost op: mei 09, 2019, 08:29:49 pm »
ok ik hoop met deze beeld zal het meer duidelijk zijn

Je moet je top drie stemmen en minst 1 punkt zal zo de derde plaats ward zijn en max 8 punkten de erste plaats

alle drie zijn bijna gelijkwardig?? dus stem je 4 - 3 - 3
top twe zijn veel beter dann de derde? stemm je bvb 5 - 4 - 1
of de erste is echt uitstekend stemm bvb 7- 2 - 1

ik vind het niet goed dat je jaren geleden een custom moet kiezen en alle anderen zijn zo niks ward omdat je alleen een stem per category heb.... nu heb je 10 per category

en om er meer animo te hebben kan ik ook een prize geven maar dann moet op het stemmbriefje de name staan voor een lotting.

814Customs

• Hot One
    • Instagram
« Reactie #16 Gepost op: mei 09, 2019, 08:55:46 pm »
Ha Sacha!
Het systeem is volgens mij bij iedereen 'duidelijk', maar het lijkt nodeloos ingewikkeld. Waarom variabele punten met een maximum van 10, terwijl er 3 vakjes zijn?
Slim zou zijn om vaste punten toe te kennen, of tenminste een aantal punten te kiezen dat deelbaar is door 3.

Het maakt het, vooral voor de organisatie, een hele klus om de puntentelling te doen. Met vaste punten is het turven, nu moet je haast een wiskundige formule toepassen.

Pay Bas, the Netherlands, die Niederlande:Douze points, twelve points, zw√∂lf punkten 💪🇳🇱😉
Proud Member of the HvH Hot Wheels Sjoelclub

"It's a never ending battle of making your cars better and also trying to be better yourself." - Dale Earnhardt

@814Customs

Old Chevy Technician

• Mainline
  • '56 Chevy
« Reactie #17 Gepost op: mei 14, 2019, 03:37:54 pm »

MK

D'n parkeerplaats ziet d'r Goed uit, 10 Punten daarvoor!   8)
'56 Chevy, The Hot One's Even Hotter!