Auteur Topic: Intertoys  (gelezen 814 keer)

roelari

• De HVH Paus
  • Redline
  • T-Hunter
    • facebook
    • Instagram
Intertoys
« Gepost op: februari 12, 2019, 04:12:49 pm »
Gaan we nu ook deze formule zien verdwijnen..

lees hier
3inch collector
Member of the HvH Hot Wheels sjoelclub

BoostenBoys

• The DOCC
  • Global Moderator
  • Redline
  • PRAISE THE LOWERED
    • Instagram
Re: Intertoys
« Reactie #1 Gepost op: februari 12, 2019, 04:20:47 pm »
Van mij mag het, qua prijs en aanbod sluiten ze eigenlijk nooit aan bij ons huishouden althans, dus geen wonder dat wij elders shoppen (toychamp, Duitsland, online speciaalzaken, en ebay). Dus ik persoonlijk zal hen niet missen.

HWCDamwald

• Hot One
« Reactie #2 Gepost op: februari 12, 2019, 06:03:18 pm »
Gaan we nu ook deze formule zien verdwijnen..

lees hier

Ben bang van wel, uitstel van betaling aanvragen is meestal niet omdat het goed gaat.. ::)

RETRO

• Hot One
« Reactie #3 Gepost op: februari 12, 2019, 07:04:17 pm »
Ik vindt het ook niet gek. Ze zijn vaak veel duurder. Wel jammer ik kom daar graag even neuzen.

Xander

• Hot One
« Reactie #4 Gepost op: februari 12, 2019, 07:27:30 pm »
kan ook trucje van management zijn om personeel eruit te werken...maar goed, ze vroegen erom. De prijzen van producten zoals Hotwheels, maar zeker ook van Lego waren veel te hoog. Hoe kan het dat Kruidvat Hotwheels voor 1,29 euro kan aanbieden en Intertoys 2,49 euro. etc

MarkW

• Treasure Hunt
  • *
« Reactie #5 Gepost op: februari 12, 2019, 07:34:42 pm »
Hoe kan het dat Kruidvat Hotwheels voor 1,29 euro kan aanbieden en Intertoys 2,49 euro. etc

Dacht ik ook. Denk dat ze het deels aan zich zelf te danken hebben. Het lijkt wel alsof er iemand is bij de Intertoys die denkt "Als ik alles duurder maak verdien ik meer". Zo werkt het helaas niet. Dan ga ik liever naar Kruidvat of de Kik.

Marty

• Black Wall
« Reactie #6 Gepost op: februari 12, 2019, 08:24:20 pm »
Hoe kan het dat Kruidvat Hotwheels voor 1,29 euro kan aanbieden en Intertoys 2,49 euro. etc

Dacht ik ook. Denk dat ze het deels aan zich zelf te danken hebben. Het lijkt wel alsof er iemand is bij de Intertoys die denkt "Als ik alles duurder maak verdien ik meer". Zo werkt het helaas niet. Dan ga ik liever naar Kruidvat of de Kik.

We hebben de laatste tijd meer kans op een nieuwe batch bij een drogist of een textielsuper en dat is opzich al wel apart als je speelgoed zoekt. De Toychamp heeft niet veel filialen maar houdt zich vooralsnog wel staande, ik wacht de ontwikkelingen af en hoop dat de Intertoys overeind blijft want ik vind er zo nu en dan mooie mainlines  :thumbsup:

66 chevelle

• Treasure Hunt
  • *
« Reactie #7 Gepost op: februari 12, 2019, 08:38:09 pm »
He, laats al een gesloten hier. nu dit weer.
Zou jammer zijn.

(zo heb ik meteen weer eens iets gepost, hahaha  ;) )

lil_86

• Treasure Hunt
« Reactie #8 Gepost op: februari 12, 2019, 10:52:45 pm »
Het lijkt wel alsof er iemand is bij de Intertoys die denkt "Als ik alles duurder maak verdien ik meer".

De nagel op de kop. En dan zijn ze zelf verwonderd dat ze niet kunnen concurreren met winkels zoals de Action.  :thumbsdown:

autorodeo410

• Black Wall
  • **
  • When in doubt, go in flat out
    • Instagram
« Reactie #9 Gepost op: februari 13, 2019, 01:58:01 am »

(zo heb ik meteen weer eens iets gepost, hahaha  ;) )

Hahaha

"Aan het eind van de dag zijn we allemaal een stel autisten die teveel geld uitgeven aan kinderspeelgoed"

Sjo-Cal Speedtoys

• Global Moderator
  • Redline
    • facebook
    • Instagram
    • Das Haus of Sjors Trimbach
« Reactie #10 Gepost op: februari 13, 2019, 08:01:01 am »
Ja de prijs is tehoog, ja het personeel heeft geen benul en ja het gaat ze alleen om winst. Aan de andere kant is het gewoon ruk dat er straks geen speelgoed winkels meer zijn.
Er komt niets voor terug.

Raceplaatjes.nl

• Hot One
  • *
  • Loves everything with wheels...
    • facebook
    • Instagram
    • Raceplaatjes
« Reactie #11 Gepost op: februari 13, 2019, 08:33:04 am »
heb gister iemand geproken bij Intertoys (terwijl de cameracrew van sbs voor de deur stond) er is niets aan de hand, ze zijn al in gesprek met een andere partij om samen te werken/overname te hebben.  ondanks de prijs is de Intertoys bij mij om de hoek die nog zn best doet voor nieuwe boxen HW's ondanks de prijs. Overigens is het vooral de manier van inkoop die er voor zorgt dat het duurder is. Bij BartSmit had men 1 inkoop afdeling die goed op elkaar afgestemd waren. hier is het allemaal losse eilandjes heb ik begrepen... al met al gaan we het zien, had er gister toch wel weer een paar leuke uit het rek.... en helaas nog meer laten hangen want 2,50 per autotje gaat best snel  ::)
Member of the HvH Hot Wheels Sjoelclub @Instagram

Johan

• Black Wall
« Reactie #12 Gepost op: februari 13, 2019, 09:21:35 am »
Vind het allemaal maar raar als je ziet hoeveel ketens er zijn in België.
En dan is de Intertoys/Bart Smit nog goedkoop tov de Fun.
Zo'n investeringsmaatschappij is er nooit goed aan, de naam zegt genoeg.

Jester

• Hot One
  • **
« Reactie #13 Gepost op: februari 13, 2019, 02:03:45 pm »
Was net nog ff Intertoys Breda, zo'n #*"€@ toren met serieus afgekloven of lege blisters, waar vervolgens nieuwe batch bovenop getiefd #kansloos

Wel 5 gekocht haha

814Customs

• Hot One
    • Instagram
« Reactie #14 Gepost op: februari 13, 2019, 07:27:20 pm »
Ze hebben bij de hele Blokker groep serieus hard liggen slapen. Waar ze vroeger het monopolie op de halve winkelstraat hadden met Blokker, Intertoys, Bart Smit en alle andere formules lekker in een rijtje, kwam er opeens concurrentie van bijv. de Action.

Dat gelul van "we hebben last van online shops" is kul. Action groeit als kool en heeft niet eens een webshop.  Arrogantie en daardoor gebrek aan visie, dat is de enige reden dat de Blokker Groep kapot gaat.

"Het lijkt wel alsof er iemand is bij de Intertoys die denkt "Als ik alles duurder maak verdien ik meer". " Is zo'n voorbeeld en ik heb ook wel eens het gevoel dat Mattel Nederland alleen zaken deed met Blokker, de concurrentie doet parallelimport uit goedkopere landen, zonder de Mattel brievnbusfirma in Amsteveen.
Proud Member of the HvH Hot Wheels Sjoelclub

"It's a never ending battle of making your cars better and also trying to be better yourself." - Dale Earnhardt

@814Customs