Auteur Topic: OPGEPAST !! ANTWOORDEN!! SECRET SANTA QUIZ HAS ENDED!!  (gelezen 1272 keer)

814Customs

• Hot One
    • Instagram
Re: SECRET SANTA QUIZ HAS STARTED!
« Reactie #15 Gepost op: december 08, 2018, 04:00:50 pm »
1 - Wat is er mis of klopt er niet aan de foto hieronder??
* De verpakking was een zakje, de lime gele variant was namelijk een Shell promo.

...

Hi! Volgens mij is het de bedoeling dat je je nieuwe 'gok' als nieuwe post in de thread plaatst. Het lijkt me voor Sultanic lastig om nog te zien wanneer je de goede antwoorden had gegeven. Stel dat je alles goed had, is dat nu "met terugwerkende kracht fout" want je -misschien wel supergoede- antwoorden bestaan niet meer.  ;) Heb je je oude nog??
Proud Member of the HvH Hot Wheels Sjoelclub

"It's a never ending battle of making your cars better and also trying to be better yourself." - Dale Earnhardt

@814Customs

Raceplaatjes.nl

• Hot One
  • *
  • Loves everything with wheels...
    • facebook
    • Instagram
    • Raceplaatjes
« Reactie #16 Gepost op: december 09, 2018, 09:21:33 am »
De quiz is wat onhandig opgezet want hierdoor krijg deze discussie, ik was de eerste met bv het zakje van vraag 1 die doodleuk wordt gekopieerd. En jij kopieerde alle antwoorden van Jan. De enige aanpassing die ik heb gedaan is de fotovraag. Verder aan MK hoe hier mee om te gaan denk ik. Beetje flauwe reactie misschien maar heb wel alles zelf gevonden op de fotovraag na.

Rik1969

• Redline
  • *
« Reactie #17 Gepost op: december 09, 2018, 03:05:46 pm »
De quiz is wat onhandig opgezet want hierdoor krijg deze discussie, ik was de eerste met bv het zakje van vraag 1 die doodleuk wordt gekopieerd. En jij kopieerde alle antwoorden van Jan. De enige aanpassing die ik heb gedaan is de fotovraag. Verder aan MK hoe hier mee om te gaan denk ik. Beetje flauwe reactie misschien maar heb wel alles zelf gevonden op de fotovraag na.

De quiz in niet onhandig opgezet, dit was vorig jaar ook het geval.  en MK weet echt wel hoe e.e.a. gaat.  En blijf in de 'kerst-gedachte" het gaat om het mee doen en de fun van het opzoeken. Dat we elkaars antwoorden misschien gebruiken is logisch, het gaat er om,  wie was de 1e met dat antwoord en wie heeft uiteindelijk de meeste vragen goed.
Wat mij betreft, ; ik ben het eens met je reactie Mark en "Keep the x-mas spirit alive"  to all. 

autorodeo410

• Black Wall
  • **
  • When in doubt, go in flat out
    • Instagram
« Reactie #18 Gepost op: december 09, 2018, 11:58:17 pm »
1. De gele Rocket Bye Baby is alleen uitgegeven als Shell Promo. Deze kwamen in een plastic zakje met een kartonnetje er aan geniet. Niet in een blisterpack.
2. 5 olds 442 op de duurste bpla ooit, tussen 25 en 35 duizend dollar open gerukt, tijdens de 29th annual convention op 1 oktober 2015, LA
3. de italiaanse 24 auto's set staat in de 'Danke Deutschland' thread van 04 november 2018 én in "mega goed hotwheels germany treffen" van 06 november 2016.
4. Een type vintage wielen, zonder red line, met zilveren spaken.
5. De vintage batmobile heeft signalen op het dak, en ja die heb je
Member of the HvH Hot Wheels sjoelclub

"Aan het eind van de dag zijn we allemaal een stel autisten die teveel geld uitgeven aan kinderspeelgoed"

814Customs

• Hot One
    • Instagram
« Reactie #19 Gepost op: december 10, 2018, 12:40:30 am »

De gele Rocket Bye Baby is alleen uitgegeven als Shell Promo. Deze kwamen in een plastic zakje met een kartonnetje er aan geniet. Niet in een blisterpack.

2 - Noem het aantal Olds 442 en welke Convention het was was waar deze zijn geopend tijdens een BPLA.
5 olds 442 op de duurste bpla ooit, tussen 25 en 35 duizend dollar open gerukt, tijdens de 29th annual convention op 1 oktober 2015, LA

3 - Wat voor een foto heb ik verstopt in een van de foto’s in de rubriek Meetings die niet van toen was maar van een andere of latere meeting?
De Italiaanse 24 auto's set staat in de 'Danke Deutschland' thread van 04 november 2018 én in "mega goed hotwheels germany treffen" van 06 november 2016.

4 - Wat zijn Bubble gums ?
Een type vintage wielen, zonder red line, met zilveren spaken.

5 -Welke hot wheels Autootje had "signalen" op zijn dak! En heb ik er hier een van??
De 1970 Red Line Heavy Weights ambulance en JA, die heb je.

"It's a never ending battle of making your cars better and also trying to be better yourself." - Dale Earnhardt

@814Customs

814Customs

• Hot One
    • Instagram
« Reactie #20 Gepost op: december 11, 2018, 11:01:44 am »
De gele Rocket Bye Baby is alleen uitgegeven als Shell Promo. Deze kwamen in een plastic zakje met een kartonnetje er aan geniet. Niet in een blisterpack.

2 - Noem het aantal Olds 442 en welke Convention het was was waar deze zijn geopend tijdens een BPLA.
5 olds 442 op de duurste bpla ooit, tussen 25 en 35 duizend dollar open gerukt, tijdens de 29th annual convention op 1 oktober 2015, LA

3 - Wat voor een foto heb ik verstopt in een van de foto’s in de rubriek Meetings die niet van toen was maar van een andere of latere meeting?
De Italiaanse 24 auto's set staat in de 'Danke Deutschland' thread van 04 november 2018 én in "mega goed hotwheels germany treffen" van 06 november 2016.

4 - Wat zijn Bubble gums ?
Een type vintage wielen, zonder red line, met zilveren spaken.

5 -Welke hot wheels Autootje had "signalen" op zijn dak! En heb ik er hier een van??
De 1978 Space Cop en JA, die heb je uiteraard als alles-hebber.

@814Customs

SULTANIC

• Dé alleshebber
  • Redline
  • There is some red line in my blood.
« Reactie #21 Gepost op: december 16, 2018, 02:33:44 am »
HELAAS HAD NIEMAND ALLES GOED!! ZO MOEILIJK WAS HET NIET! ALLES WAS WEL TERUG TE VINDEN.

OOK WAS IK "VERBAASD" DAT ER ZO WEINIG ANIMO WAS/IS.
EN TOCH HAD IK STIEKEM WEL ZOIETS VERWACHT.
IK ZIE DAT HET ECHT ACHTERUIT GAAT OP HET FORUM WAT BETREFT HET POSTEN.
ER IS NOG NOOIT ZO WEINIG GEPOST EN WAREN ER ZO WEINIG NIEUWE BERICHTEN ALS DEZE EN VORIGE MAAND VERGLEKEN MET DE VORIGE JAREN! JAMMER.

HELAAS HEEFT OOK ZO'N QUIZ NIET GEHOLPEN.
IK MERK OOK DAT DE ADMINS HET EEN BEETJE LATEN AFWETEN. BUITEN HET POSTEN VAN DE NIEUWSTE AANWINSTEN ZIE IK NIET VEEL PRO AKTIEF GEPLAATSTE THREADS DIE DE VAART ERIN HOUDEN. (MIJN MENING) OF MIJN 2 CENTEN. IK DENK DAT EEN ADMIN OF MODERATOR MEER MOET DOEN DAN ALLEEN MAAR HET WISSEN VAN THREADS OF HET BETALEN VAN DE CONTRIBUTIE.

NU IS HET NATUURLIJK MAKKELIJK PRATEN ACHTERAF MAAR IK HAD ME TOCH EEN PRETPAKKET KLAAR STAAN, GRATIS, EN MET EEN TOP SHELF REDLINE EN PRACHTIGE CONVENTION CARS IN IT!
IK HEB ER LANG OVER NAGEDACHT EN HAD STILLETJES VORIGE WEEK AL MIJN TOPIC WILLEN WISSEN MAAR HEB HET NIET GEDAAN!

HIER DAN DE ANTWOORDEN EN IK ZAL DE WEINIGE DEELNEMERS NOG WEL EVEN EEN PM STUREN.

1 - INDERDAAD DE ROCKET IS ALLEEN UITGEGEVEN ALS SHELL PROMO IN BAGGIE, WAS TE VINDEN VIA FACEBOOK!
2 - 5 OLDS  ZIJN ER GEOPEND DOOR BEN GRENADOS 29TH 2015 LA CONVENTION
3 - OP DE 3E PAGINA VAN "MEETINGS" > PAGINA 3> PICTURES BELGIAN HW EVENT TOO MUCH PICS 60E FOTO IS EEN AMX TEKENING VAN OTTO KUHNI VAN DIT JAAR 2O18 TE ZIEN, DIE HOORT HIER NIET THUIS.
4 - BUBBLE GUMS ZIJN EEN DIKKERE "OPGEBLAZEN" REDLINE WIELEN .KOMEN AF EN TOE VOOR ONDER ENKELE MODELLEN.
5 - DE TEE'D OFF UIT DE SIGNAL SERIES HAD HANDSIGNALEN OP ZIJN DAK! EN NEE ZON KARRETJE HEB IK NIET IN MIJN VERZAMELING.

1- Rocket bye baby in baggie zoals het hoort!

2- 5 Olds!

3 - mijn aanwinst! otto Kuhni AMX tekening afgelopen LA convention.

4- Bubble gums! Pas nog binnen gekregen mijn purple on purple met Bubble gums achterwielen.

5 - Teed off, hand signals!

HEREN BEDANKT VOOR JULLIE ENTHOUSIASME EN JULLIE DEELNAME!

MK

autorodeo410

• Black Wall
  • **
  • When in doubt, go in flat out
    • Instagram
Re: OPGEPAST !! ANTWOORDEN!! SECRET SANTA QUIZ HAS ENDED!!
« Reactie #22 Gepost op: december 16, 2018, 09:44:26 am »
Jammer dat hij nu gesoten is. Ik was nog wel bezig om antwoorden te zoeken.
Die laatste had ik nooit gevonden denk ik haha
Member of the HvH Hot Wheels sjoelclub

"Aan het eind van de dag zijn we allemaal een stel autisten die teveel geld uitgeven aan kinderspeelgoed"

Marty

• Black Wall
« Reactie #23 Gepost op: december 16, 2018, 10:18:12 am »

OOK WAS IK "VERBAASD" DAT ER ZO WEINIG ANIMO WAS/IS.
EN TOCH HAD IK STIEKEM WEL ZOIETS VERWACHT.
IK ZIE DAT HET ECHT ACHTERUIT GAAT OP HET FORUM WAT BETREFT HET POSTEN.
ER IS NOG NOOIT ZO WEINIG GEPOST EN WAREN ER ZO WEINIG NIEUWE BERICHTEN ALS DEZE EN VORIGE MAAND VERGLEKEN MET DE VORIGE JAREN! JAMMER.

HELAAS HEEFT OOK ZO'N QUIZ NIET GEHOLPEN.
IK MERK OOK DAT DE ADMINS HET EEN BEETJE LATEN AFWETEN. BUITEN HET POSTEN VAN DE NIEUWSTE AANWINSTEN ZIE IK NIET VEEL PRO AKTIEF GEPLAATSTE THREADS DIE DE VAART ERIN HOUDEN. (MIJN MENING) OF MIJN 2 CENTEN. IK DENK DAT EEN ADMIN OF MODERATOR MEER MOET DOEN DAN ALLEEN MAAR HET WISSEN VAN THREADS OF HET BETALEN VAN DE CONTRIBUTIE.

Ten eerste, je CAPSLOCK staat aan ;D en ten tweede denk ik dat de admins er ook weinig aan kunnen doen dat het forum rustiger is. Laten we uit dat negatieve blijven en er een leuk forum van houden :D Ik doe niet mee aan de quiz omdat ik geen idee heb wat de antwoorden zijn en ook al is het een mooi pakket ik heb er geen interesse in. Deze maand is volgens mij altijd wat rustiger ook net als midden in de zomer en ja.. er is concurentie van andere sociale media  ;) Puntje voor de volgende ledenvergadering :P

SULTANIC

• Dé alleshebber
  • Redline
« Reactie #24 Gepost op: december 16, 2018, 10:48:19 am »
Waarom weg blijven uit het negatieve Marty??! En ja mijn caplocks staan bewust aan!
Niet om te schreeuwen maar wel om eens duidelijk te maken dat we hier een ingedutte gemeenschap aan het worden zijn en dat de boel wakker geschud moet worden.
Hoezo negatief?? Als men een opmerking maakt wat niet altijd even leuk is moet men dat niet meteen wegmoffelen.
Opmerkingen en aanmerkingen moeten dit forum draaiende houden.Natuurlijk hoeft dat niet bij/in racistische, denigrerende, kleinerende of discriminerende opmerkingen.
Het komt en gaat en zo evolueren we verder en kunnen we dit forum laveren naar nog beter en nog leuker.
Deze maand is niet alleen rustiger maar ook de allerslechtste met posten.
In alle jaren (en dat zijn er heel wat) is er nog nooit zo slecht gepost. Is ook iedereen vrij in en kun je ook niemand dwingen. Feit blijft wel dat er slecht gepost is!

DECEMBER 2018 . NIEUWE TOPICS  >18 STUKS   -  NIEUWE BERICHTEN > 197
DECEMBER 2017 . NIEUWE TOPICS  >99 STUKS   -  NIEUWE BERICHTEN > 1180
DECEMBER 2016 . NIEUWE TOPICS > 96 STUKS   -  NIEUWE BERICHTEN > 1134
DECEMBER 2015 . NIEUWE TOPICS > 119 STUKS -  NIEUWE BERICHTEN > 1744

En het is natuurlijk niet persoonlijk bedoeld en ook al is het een mooi pakket en heb jij geen intresse dat wil nog steeds niets zeggen over het participeren met quizen of polls omdat anderen dat misschien wel willen of zelfs missen. Er kan meer info of meer participatie aan lopende items of onbekende items te krijgen om mensen te interesseren en bezig te houden door aktief ook mee te doen. Ook al is iets niet je ding!

Maar goed zoals ik al ergens heb geschreven, just my 2 cents, maar wel 2 die me aan het hart gaan!

MK

814Customs

• Hot One
    • Instagram
« Reactie #25 Gepost op: december 16, 2018, 11:17:12 am »
Hè... verdikkie! We zaten er allemaal dicht bij ;-)
Volgend jaar weer een kans.

Bedankt dat je dit jaar weer zoveel moeite hebt gedaan. Ik kan me voorstellen dat het -insert vrouwelijke anatomie- voelt als je je best doet voor iets leuks en het blijft zo ontzettend rustig.

==
En mijn 2 centen? Ik heb dagelijks contact met mensen van over de hele wereld over de geweldige hobby op instagram: @814Customs. Als het even kan plaats ik dagelijks iets nieuws. Kopen/Ruilen? Instagram en Whatsapp.

Het is dat ik het niet zo'n fijn medium vind en er dus niks mee doe, maar Facebook explodeert van de Hot Wheels pagina's en groepen. In sommige gevallen ontdekten we na weken dat de gesprekspartner en ik beide ook lid waren van dit forum, terwijl we elkaar hier nooit tegenkwamen.

De admins en met name Roel zetten zich voor 300% in en daarvoor verdienen ze niets anders dan RESPECT, maar het medium is achterhaald: Een Ford Vicky is prachtig, maar geen van ons zou er meer dagelijks naar z'n werk willen rijden.

En dan is er nog het gedrag van sommige oud-gedienden op dit forum. Openlijke té felle discussies, dingen te koop aanbieden en niet reageren op biedingen, kortom "zichzelf te serieus" nemen haalt de lol (voor mij athans) we een beetje af van gezellig ketsen over de hobby.

@814Customs

Marty

• Black Wall
« Reactie #26 Gepost op: december 16, 2018, 12:36:28 pm »
@MK

Ik begrijp de frustratie, ik ervaar hetzelfde dat als ik wat post er soms niemand reageert. Dit jaar zat ik zelf bijvoorbeeld met het idee om weer een Payitforward te organiseren maar het kwam er niet van. Denk dat het helaas iets is van deze tijd dat forums ietwat ouderwets worden al zit ik er zelf graag op  :D Denk dat de gemeenschap wel leeft al is het misschien vaker ergens anders, ook gezien het drukker worden van de beurzen. Met het negatieve bedoel ik dat het misschien handiger is om te proberen er iets aan te doen of te accepteren dan het blijven te benoemen, bedoel het positief hè  :D :thumbsup: Vind het tof van je dat je de moeite hebt genomen deze quiz op te zetten, vind het vingertje richting admins niet helemaal terecht meer niet  :D

SULTANIC

• Dé alleshebber
  • Redline
« Reactie #27 Gepost op: december 16, 2018, 02:02:31 pm »
Om deze thread nog even te laten lopen en om iets duidelijk te maken"ik ben niet gefrustreerd" zeker niet! Probeer alleen hier een punt aan het licht te brengen!

Tuurlijk is niet iedereen geinteresseerd! dat snap ik ook nog wel!

" Met het negatieve bedoel ik dat het misschien handiger is om te proberen er iets aan te doen of te accepteren dan het blijven te benoemen"

en juist daar zit het hem in!
ik benoem het en ik doe er wat aan!! En ik denk een forum moet je niet zelf laten gaan en hopen dat alleen maar de leden wat doen en achterover leunen en het forum houdyt zich zelf wel draaiende!
Nee, het is net een vliegwiel, die geef je een zwengel en dan draait die wel even maar je moet oppassen dat die niet uitdraait! En hier ligt dus ook een taak van de Admins, de eigenaren en de moderatoren.

Mijn vingertje naar de admins is daarom! En niet als belediging of aanval maar eerder als boodschap dat er aktief een drive moet zijn om hier de boel leuk, interessant en zeker informatief te houden en niet leunen op/of alleen maar leunen op de leden!!

Mk

Impala

• Redline
  • *
  • * Non Roller Customs *
    • Instagram
« Reactie #28 Gepost op: december 16, 2018, 02:07:38 pm »
Ik heb niet deelgenomen in deze quiz, gewoon om het feit dat ik er geen verstand van had en het bijna niet te doen was om bepaalde vragen te kunnen beantwoorden (mbt foto’s).
Afijn, dus ik dacht, dan heb jk er in ieder geval leesplezier van, wat andere gaan antwoorden... toch?

Wat het forum betreft, ik denk ik al een jaar geleden heb geroepen dat dit soort sites/fora een achterhaald iets is. Maar weer even terug te komen op het uploaden van foto’s.... wat een kansloze bedoeling is dat. In de tijd dat ik dat voor mekaar heb, heb ik op Instagram al 6x wat gepost incl. hashtags, 4 reacties binnen en 80 likes vanuit heel de wereld.
Maar goed we hebben het er mee te doen denk ik maar zo want niemand komt met een voorstel hoe dit op te lossen. Schouders eronder en doorgaan??

Pay it forward heb ik ook (net als Marty) over nagedacht.
DAT en met nadruk op DAT, is leuk als iedereen mee doet. Ook de oudgediende die weet waar het om gaat in deze hobby en niet alleen maar de mensen die er een mooie score uit willen halen.
Voorstel: een pay it forward waar mensen gekozen worden in de vorm van een loting?

Ook zo jammer.... wij als “jongediende” willen graag mengen met de oudgediende maar daar zit een kloof.
Ook omdat er nog steeds forumleden zijn die elkaar niet kunnen luchten of zien en dit (zoals hierboven al vermeld) dit openbaarlijk moeten uiten om de ander maar te kakken te zetten.
Ja dan blijven mensen weg ja, lijkt mij niet de bedoeling van dit alles.

Ik probeer ook niet negatief te zijn maar vind zoveel dingen jammer en ander social heeft nu eenmaal de toekomst? Zal niet land meer duren voor er een soort van HVH Instagram page gestart gaat worden door iemand  ;)

" free the piece, free the love and feel the vibe "

lil_86

• Treasure Hunt
  • **
« Reactie #29 Gepost op: december 16, 2018, 02:22:34 pm »

Mijn vingertje naar de admins is daarom! En niet als belediging of aanval maar eerder als boodschap dat er aktief een drive moet zijn om hier de boel leuk, interessant en zeker informatief te houden en niet leunen op/of alleen maar leunen op de leden!!

Als je het zo goed meent met het forum, waarom heb je dan de handschoen van Sjors niet over genomen toen hij op zoek was naar een nieuwe Paus? Roelari heeft zich destijds aangeboden en doet het in mijn ogen prima net als de rest van MOD team.

Niks is gemaakt om eeuwig te blijven duren, ook forums niet. Binnen een paar jaar zal Instagram ook achterhaald zijn en ga zomaar door...