Auteur Topic: SECRET SANTA QUIZ HAS STARTED!  (gelezen 412 keer)

SULTANIC

• Dé alleshebber
  • Redline
  • There is some red line in my blood.
SECRET SANTA QUIZ HAS STARTED!
« Gepost op: november 24, 2018, 01:19:43 pm »
Eigenlijk is is het niet echt de Secret Santa maar de unknown winner!
Ik stel een pakje met onbekende inhoud samen en stuur het op naar de winnaar van de 5 vragen die ik heb bedacht!
Ik heb alle rechten en zal dan ook met alle recht en vertrouwen en alle respect ieders antw afwegen maar er zijn hier alleen maar enkele juiste antwoorden, geen combinaties of "maar" of "als"alleen de antwoorden die ik al heb opgeschreven!

Ook zal ik de antwoorden toelichten en bewijzen!

Je hoeft niks te doen ,alleen maar de exacte antwoorden geven.
Ik maak wanneer het juiste antwoord is gevallen dit bekend rond 15 december. Stel dat je het allemaal op 1 December al goed hebt! zal ik niks zeggen.
Zodoende kan iedereen blijven raden tot het laatsts(15 Dec). Dus tot het laatst kun je eigenelijk niet weten of je de winnaar bent dus blijven raden!
Ben je de enige?Dan heb je geluk. Zijn er meerdere dan zal ik het doosje splitsen!
Ik zal van 5 mensen die er het dichtst bij zaten het adres opvragen en dan mag je hopen dat je rond kerst een pakje meer of minder krijgt!!

Hier de 5 vragen!

1 - Wat is er mis of klopt er niet aan de foto hieronder??

2 - Noem het aantal Olds 442 en welke Convention het was was waar deze zijn geopend tijdens een BPLA.

3 - Wat voor een foto heb ik verstopt in een van de foto’s in de rubriek Meetings die niet van toen was maar van een andere of latere meeting?

4 - Wat zijn Bubble gums ?

5 -Welke hot wheels Autootje had "signalen" op zijn dak! En heb ik er hier een van??

Heren en of dames Succes!

MK

« Laatst bewerkt op: november 24, 2018, 01:22:57 pm door SULTANIC »

autorodeo410

• Black Wall
  • **
  • When in doubt, go in flat out
    • Instagram
Re: SECRET SANTA QUIZ HAS STARTED!
« Reactie #1 Gepost op: november 25, 2018, 01:05:23 pm »
1: de hoeken van de kaart
2: 35 en 2006
3: een foto van hengelo bij de fotos van duitsland
4: kauwgum van hot wheels, van die rollen van een meter
5: ghostbusters en ja
Member of the HvH Hot Wheels sjoelclub

SULTANIC

• Dé alleshebber
  • Redline
« Reactie #2 Gepost op: november 25, 2018, 02:14:01 pm »
Hahahah En warempel de eerste die het probeert! Congrats!

Leuke antwoorden, zeker nr 3 hahaha.

MK

814Customs

• Hot One
  • "Oh nooo, hij maakt weer een fotooo van z'n otooo"
    • facebook
    • Instagram
    • Wat financiert mijn hobby? ;-)
« Reactie #3 Gepost op: november 26, 2018, 08:25:37 pm »
Als het zo rustig blijft, doe ik toch ook maar een gokje om de 'eer te verdedigen' ;-)

Volgens mij zou de originele card rechte hoeken moeten hebben aan de onderkant

2 - Noem het aantal Olds 442 en welke Convention het was was waar deze zijn geopend tijdens een BPLA.
In 2001 was het 30 jaar geleden dat de Olds 442 voor het eerst werd geproduceerd.
Daarom denk ik: 30 Olds 442 op de 15th Annual Hot Wheels Collectors Convention in Irvine, CA, 2001.

3 - Wat voor een foto heb ik verstopt in een van de foto’s in de rubriek Meetings die niet van toen was maar van een andere of latere meeting?
Pfff.... Wilde gok. Tussen de foto's van België 2018 zit een foto van Frankfurt 2018

Hot Wheels heeft een aantal castings uitgebracht i.s.m. Double Bubble kauwgom. Deze groep auto's noemen ze samen "Hot Wheels Bubble Gums"

5 -Welke hot wheels Autootje had "signalen" op zijn dak! En heb ik er hier een van??
Om in de stijl van vraag 2 te blijven: de 1973 Olds 442 Police Cruiser en JA, die heb je.
"It's a never ending battle of making your cars better and also trying to be better yourself." - Dale Earnhardt

@814Customs
814Customs

Zakelijk contact? wppitstop.nl

SULTANIC

• Dé alleshebber
  • Redline
« Reactie #4 Gepost op: november 26, 2018, 08:39:23 pm »
Kijk daar kunnen we wat mee, lol.

Bijna alle vragen zijn terug te herleiden op het forum en een paar vragen moet je googlen.
Sommige vragen komen uit geplaatste threads ook hier op het forum!

MK

Rik1969

• Redline
  • *
« Reactie #5 Gepost op: november 28, 2018, 07:10:12 pm »
Mag je ook Deel's antwoorden, en later aanvullen?

Dus als ik het antoord denk te weten op vraag 1 ,3 & 4 , dat ik dan later de andere (2 en 5) aanvul?

SULTANIC

• Dé alleshebber
  • Redline
« Reactie #6 Gepost op: november 28, 2018, 07:32:53 pm »
Hey Rik,

Natuurlijk!!
Maar je kunt net zo goed wel wat invullen want het maakt niks uit!
Je kunt gewoon de antwoorden die je niet weet invullen ook al zijn ze niet goed.
Totdat je denkt dat ze alle vijf goed zijn en dan houd je je gewoon daar aan vast! Je vult gewoon elke dag wat in waarvan jij denkt dat dat de juiste antwoorden zijn!

MK

Rik1969

• Redline
  • *
« Reactie #7 Gepost op: november 28, 2018, 10:00:33 pm »
  * Het "cirkeltje met R" - Registerd trademark; ONTBREEKT op het Hot Wheels logo  (schuin onder de S van Wheels en de achtergrondkleur Blauw wijkt wat af.

* 5-stuks Olds 442 tijdens de BPLA op de Los Angeles convention 2015

* Bij de foto's van de Hengelo meeting 2018 zit een foto van de Hengelo meeting 2017 (verkoop krat met o.a. ramblers)

* Dit zijn Red-Line wieltjes; soort Blackwall met een rode lijn.

* De Z-Whiz natuurlijk, En ja die heb jij idd in je collectie.
« Laatst bewerkt op: december 01, 2018, 12:29:06 am door Rik1969 »

814Customs

• Hot One
    • facebook
    • Instagram
« Reactie #8 Gepost op: november 28, 2018, 11:33:53 pm »
Even een vraagje voor de zekerheid: veel foto's in de  'meetings' categorie zijn niet (meer) zichtbaar. In iedergeval bij mij zijn hele topics leeg.

Weet je zeker dat de foto voor iedereen te bekijken is en niet uit je browsergeheugen komt, Sultanic?
"It's a never ending battle of making your cars better and also trying to be better yourself." - Dale Earnhardt

@814Customs
814Customs

autorodeo410

• Black Wall
  • **
    • Instagram
« Reactie #9 Gepost op: november 28, 2018, 11:35:03 pm »
Zelfde probleem hier, aantal topics van begin dit jaar hebben geen zichtbare fotos meer

814Customs

• Hot One
    • facebook
    • Instagram
« Reactie #10 Gepost op: november 28, 2018, 11:43:41 pm »
Zelfde probleem hier, aantal topics van begin dit jaar hebben geen zichtbare fotos meer

Dan ligt het niet aan mij  ;D

@814Customs
814Customs

SULTANIC

• Dé alleshebber
  • Redline
« Reactie #11 Gepost op: november 29, 2018, 12:13:30 am »
Even een vraagje voor de zekerheid: veel foto's in de  'meetings' categorie zijn niet (meer) zichtbaar. In iedergeval bij mij zijn hele topics leeg.

Weet je zeker dat de foto voor iedereen te bekijken is en niet uit je browsergeheugen komt, Sultanic?

Yep, Alles is te bekijken! Het gaat ook niet jaaaaaren terug ofzo! (hint1)
Ik wis geregeld mijn browser geschiedenis.
En dan is het zo dat ik mijn foto's allemaal upload naar een externe site dus zoalng de link er staat kun jij foto's zien!

MK

Raceplaatjes.nl

• Hot One
  • *
  • Loves everything with wheels...
    • facebook
    • Instagram
    • Raceplaatjes
« Reactie #12 Gepost op: november 30, 2018, 01:11:24 pm »
* De verpakking was een zakje, de lime gele variant was namelijk een Shell promo.

* In 2015, 5 stuks (1 pink) in Los Angeles 29th convention.

*De Italiaanse 24 auto's set staat in de 'Danke Deutschland' thread van 04 november 2018 én in "mega goed hotwheels germany treffen" van 06 november 2016.

* type Red Line wieltjes

* Z-Whiz, niet die, wel een originele heb je zelf.

Leuke Quizz vragen MK :)
« Laatst bewerkt op: december 08, 2018, 12:07:03 pm door Raceplaatjes.nl »

autorodeo410

• Black Wall
  • **
    • Instagram
« Reactie #13 Gepost op: december 07, 2018, 11:24:29 pm »
1. De gele Rocket Bye Baby is alleen uitgegeven als Shell Promo. Deze kwamen in een plastic zakje met een kartonnetje er aan geniet. Niet in een blisterpack.
2. 5 olds 442 op de duurste bpla ooit, tussen 25 en 35 duizend dollar open gerukt, tijdens de 29th annual convention op 1 oktober 2015, LA
3. de italiaanse 24 auto's set staat in de 'Danke Deutschland' thread van 04 november 2018 én in "mega goed hotwheels germany treffen" van 06 november 2016.
4. Een type vintage wielen, zonder red line, met zilveren spaken.
5. 1969 Custom Police Cruiser en ja, die heb je sinds 2016.

814Customs

• Hot One
    • facebook
    • Instagram
« Reactie #14 Gepost op: december 08, 2018, 08:09:31 am »
Fijn @AutoRodeo410! Daar ga ik even wat dingen van 'lenen'!  ;)

De gele Rocket Bye Baby is alleen uitgegeven als Shell Promo. Deze kwamen in een plastic zakje met een kartonnetje er aan geniet. Niet in een blisterpack.

5 olds 442 op de duurste bpla ooit, tussen 25 en 35 duizend dollar open gerukt, tijdens de 29th annual convention op 1 oktober 2015, LA

De Italiaanse 24 auto's set staat in de 'Danke Deutschland' thread van 04 november 2018 én in "mega goed hotwheels germany treffen" van 06 november 2016.

Een type vintage wielen, zonder red line, met zilveren spaken.

De 1973 Olds 442 Police Cruiser en JA, die heb je.

Wat zijn er veel HW met 'signalen op het dak'!

@814Customs
814Customs