Auteur Topic: BACK TO BASICS  (gelezen 459 keer)

BoostenBoys

• The DOCC
  • Global Moderator
  • Redline
  • PRAISE THE LOWERED
    • Instagram
BACK TO BASICS
« Gepost op: augustus 05, 2018, 07:28:34 am »
Mannen, de HVH customs corner gaat 'back to basics'. De afgelopen twee jaar hebben we geprobeerd hier meer aandacht aan te geven op het forum door positieve impulsen zoals de challenges, de showrooms, en diverse inspiratie topics. Maar de meeste customisers hier zitten inmiddels ook op instagram en daar leeft dit onderdeel van de hobby echt!

De moeite om je foto's dan ook nog eens ergens extern te uploaden om ze vervolgens naar het forum te linken, nemen de meesten van ons niet meer omdat de respons hier op het forum veelal toch beperkt blijft.

Zelf bekeek ik voorheen dagelijks het forum. Maar tegenwoordig nog maar 1x per één a twee weken. Het enige wat er dan bijgekomen is zijn aankoop-topics en die interesseren mij nauwelijks.

Ik blijf Roel wel gewoon helpen als moderator van het customs board, zodat hij zich op de andere onderdelen kan blijven focussen. Maar mocht iemand anders deze rol graag willen overnemen, frisse ideeën hebben, en daar regelmatig tijd en energie in willen steken, laat het ons dan even weten!! :thumbsup:

Ps. Voor de (toekomstige) instagrammers onder ons: daar run ik momenteel samen met 4 Amerikanen de #164SEMAshow challenge. Aan de vooruitgangs-foto's te zien gaan hier mooie customs uit voort komen, en dat wereldwijd!

« Laatst bewerkt op: augustus 05, 2018, 07:31:36 am door BoostenBoys »
🐒 Ape & sons 👲 👶

Detroit iron

• Redline
  • *
Re: BACK TO BASICS
« Reactie #1 Gepost op: augustus 06, 2018, 11:36:34 pm »
Mmmh... jammer voor de custom vibe hier. Jaja, Instagram  :)

Bedankt voor je efforts in de custom corner Boosten!

Rik1969

• Redline
  • *
« Reactie #2 Gepost op: augustus 07, 2018, 12:29:53 am »
Erg jammer,  ik kon er altijd wel van genieten,  ook al kwam er niet altijd veel voorbij.  Maar ik kreeg er wel de nodige inspiratie van,  en je neemt wat tips mee.

Duidelijk is; Ik heb dus geen insta... maar goed,  ik wil daar nog eens over nadenken.
Ik ben niet voor niets lid van dit forum, en dat bevalt me goed.

Herr Rudolf

• Black Wall
« Reactie #3 Gepost op: augustus 11, 2018, 09:56:23 am »
Ja jammer. Er gebeurt niet zo heel veel hier, maar ik zit ook af en toe op het Duitse board. Ook daar klaagt men over dat er zo weinig gebeurd... Misschien komt t wel weer. Ben benieuwd wat 'Basics' hier inhoudt. Wie weet is zo'n verandering wel weer een goeie trigger. Overigens vind ik het forum waardevoller dan insta. Met al dat geswipe is men veel minder geneigd om naar details te kijken. En je hebt al zo'n klein scherm. Ik ben geen voorstander van de vluchtigheid en prefereer het forum als een soort bibliotheek waar je dingen kunt terugzoeken, en vinden. Foto's plaatsen op insta gaat voor mij trouwens nog omslachtiger dan opt forum haha. Maar dat mag de pret niet drukken. Ben blij met beide mediums. Let's see what the future brings.
iig bedankt voor de moeite tot nu toe Bart!  8)  :thumbsup:
« Laatst bewerkt op: augustus 11, 2018, 03:11:40 pm door Herr Rudolf »
My 3inch is bigger than yours...

Jester

• Hot One
  • *
« Reactie #4 Gepost op: september 26, 2018, 07:56:03 pm »
Foto's uploaden is wat mij tegen houd idd, meeste wat ik 'waar te koop' en nieuwe uitvoeringen op komst check ik.