Auteur Topic: DADDY'S GONE FISHING [VOTE NOW]  (gelezen 1057 keer)

BoostenBoys

• The DOCC
  • Global Moderator
  • Redline
  • PRAISE THE LOWERED
    • Instagram
Re: DADDY'S GONE FISHING [VOTE NOW]
« Reactie #15 Gepost op: augustus 01, 2018, 07:17:50 am »
En de winnaar issss.... DE DATSUN SUBMARINE van Herr Rudolf! Van harte Jeffrey, je hebt de 'kroon' weten te behouden!! Deze out-of-the-box creatie had ook mijn stem, geweldige combo!

Ook de andere deelnemers weer heel veel dank voor het neerzetten van toffe creaties! Ook dit keer weer allen totaal verschillend. En dank aan de HVH leden voor het stemmen, zonder jullie geen einduitslag natuurlijk, haha!

Skipper Jeffrey, nogmaals congrats met deze welverdiende overwinning!! :thumbsup: :thumbsup:

« Laatst bewerkt op: augustus 01, 2018, 07:23:42 am door BoostenBoys »
🐒 Ape & sons 👲 👶

Herr Rudolf

• Black Wall
« Reactie #16 Gepost op: augustus 01, 2018, 12:19:42 pm »
Jeuj!  :D das nog eens een leuk thuiskomertje. Erg leuke build om te doen. Zoiets zou ik niet snel uit mezelf creeeren, en juist dát maakt zo'n forum contest zo leuk. Hetzelfde gevoel had ik ook bij de goede doel contest. Maar volgende keer weer wat meer deelnemers graag!   :thumbsup:
My 3inch is bigger than yours...

Impala

• Redline
  • *
  • * Non Roller Customs *
    • Instagram
« Reactie #17 Gepost op: augustus 01, 2018, 02:15:09 pm »
Gefeliciteerd Jeff!! Killer creatie man  8)

#imlovingit
" free the piece, free the love and feel the vibe "

Marty

• Black Wall
« Reactie #18 Gepost op: augustus 01, 2018, 07:52:46 pm »
Congratz Jeff! :D Inderdaad een heerlijke creatie, superstrak en gewoon heel tof gedaan! De Silverado ook mooi, het outdoor gevoel komt hier sterk naar boven. De Nomad kreeg echter mijn stem omdat ik het erg origineel gevonden vond met de auto als boot  8) De nummer 4 ook heel leuk gedaan maar helaas net te laat! Mooi gedaan mannen  :thumbsup: