Auteur Topic: Houten juni  (gelezen 58 keer)

rastachild

• Hot One
  • **
Houten juni
« Gepost op: mei 17, 2018, 06:22:48 pm »
Staan er eigenlijk mensen van op het forum met een kraampje op de beurs in Houten?
Ik ben nog steeds op zoek naar een complete set van de cargo carriers en hoop dat er hier misschien iemand iets kan regelen voor me, ik heb nog sets van de japan historics 2 te ruil .
De vorige keer had ik geen enkele gezien terwijl er dan mensen op het forum waren die ze er wel gevonden hadden, of is het meer een systeem van ons kent ons?

autorodeo410

• Black Wall
  • *
  • When in doubt, go in flat out
    • Instagram
Re: Houten juni
« Reactie #1 Gepost op: mei 17, 2018, 06:37:28 pm »
Ik weet dat minimimi en (ik geloof) 68 firebird een tafel hebben
Member of the HvH Hot Wheels sjoelclub

Herr Rudolf

• Black Wall
  • **
« Reactie #2 Gepost op: mei 17, 2018, 07:28:37 pm »
Je hebt de meeste kans om in het bezit te komen van een complete serie wanneer je het forum goed in de gaten houdt en meteen reageert als het te koop wordt aangeboden. (Ik geloof dat Galaxie ze vlak voor de beurs te koop had gezet.) Dit soort series zijn zo populair dat ze direct verkocht zijn en niet eens op de beurstafels terecht komen. Compleet, bedoel ik dan. Maar de cargo serie was de vorige keer zo vers dat ik ook geen losse exemplaren heb gezien binnen in de hallen heb gezien. Buiten onder de brug wel, en daar heb ik mijn favoriet uit de cargoserie gelukkig gevonden.

Dat dus, Of natuurlijk zelf een doosje bestellen.  ;)
My 3inch is bigger than yours...

rastachild

• Hot One
  • **
« Reactie #3 Gepost op: mei 17, 2018, 07:36:52 pm »
Je hebt de meeste kans om in het bezit te komen van een complete serie wanneer je het forum goed in de gaten houdt en meteen reageert als het te koop wordt aangeboden. (Ik geloof dat Galaxie ze vlak voor de beurs te koop had gezet.) Dit soort series zijn zo populair dat ze direct verkocht zijn en niet eens op de beurstafels terecht komen. Compleet, bedoel ik dan. Maar de cargo serie was de vorige keer zo vers dat ik ook geen losse exemplaren heb gezien binnen in de hallen heb gezien. Buiten onder de brug wel, en daar heb ik mijn favoriet uit de cargoserie gelukkig gevonden.

Dat dus, Of natuurlijk zelf een doosje bestellen.  ;)
Dan blijf ik natuurlijk wel zitten met men japans :P

Herr Rudolf

• Black Wall
  • **
« Reactie #4 Gepost op: mei 17, 2018, 08:35:36 pm »
Klopt. Maar ik doelde ook meer op het tweede gedeelte van je post: hoe forumleden de vorige keer wel cargo wagentjes 'gevonden' hadden in houten.  ;)

Wat betreft de JH2... Je zou ze onder voorbehoud apart te koop kunnen zetten. Waarbij de koop alleen doorgaat wanneer je genoeg kopers hebt om de hele serie te verkopen. Ik zoek bijvoorbeeld de gele Fairlady nog. Ik geloof dat Sjo Cal ook wel interesse had in enkele. Misschien omslachtig, maar wie weet raak je ze zo ook wel kwijt. Uiteraard tegen setprijs gedeeld door 5 ;)

Tis maar een ideetje.
My 3inch is bigger than yours...

rastachild

• Hot One
  • **
« Reactie #5 Gepost op: mei 17, 2018, 09:11:39 pm »
Klopt. Maar ik doelde ook meer op het tweede gedeelte van je post: hoe forumleden de vorige keer wel cargo wagentjes 'gevonden' hadden in houten.  ;)

Wat betreft de JH2... Je zou ze onder voorbehoud apart te koop kunnen zetten. Waarbij de koop alleen doorgaat wanneer je genoeg kopers hebt om de hele serie te verkopen. Ik zoek bijvoorbeeld de gele Fairlady nog. Ik geloof dat Sjo Cal ook wel interesse had in enkele. Misschien omslachtig, maar wie weet raak je ze zo ook wel kwijt. Uiteraard tegen setprijs gedeeld door 5 ;)

Tis maar een ideetje.
:thumbsup: