Auteur Topic: Fangula  (gelezen 305 keer)

Herr Rudolf

• Black Wall
  • **
Fangula
« Gepost op: april 01, 2018, 11:08:37 pm »
'65 Impala.
nouja, dat wil de kaart ons doen geloven  :P

^ Wat een top-uitvoering van de Fangula, dat ik overigens altijd een erg lelijke en eigenaardige casting heb gevonden. Behalve deze dus. Een mooi overtuigende 60's Showrod ala Ed Roth.

^ Maar dat wagentje op zich was niet het meest eigenaardige... Kijk die blister nou!! Ondersteboven, en sowieso de verkeerde... Tenzij de Fangula ECHT een heel erg verbouwde '65 impala blijkt te zijn. NOT. Ik wil em uit de verpakking halen, maar begin toch steeds meer te twijfelen.... Leuke vondst op de tafel van Ray.
My 3inch is bigger than yours...

BoostenBoys

• The DOCC
  • Global Moderator
  • Redline
  • PRAISE THE LOWERED
    • Instagram
Re: Fangula
« Reactie #1 Gepost op: april 02, 2018, 08:30:52 am »
Hahahaha geweldig! Maar idd wel een toffe uitvoering van de fangula. :thumbsup:
🐒 Ape & sons 👲 👶

roelari

• De HVH Paus
  • Redline
  • T-Hunter
    • facebook
    • Instagram
« Reactie #2 Gepost op: april 02, 2018, 09:27:55 am »
Tof! Mooie uitvoering en error.
Laten zitten zo!!
3inch collector

Marty

• Black Wall
« Reactie #3 Gepost op: april 02, 2018, 10:54:29 am »
Ik vond de hunt toen ook wel een leuke nog, deze mag er ook zeker zijn! Leuke error ook, en ja.. loslaten of laten zitten ::)

Herr Rudolf

• Black Wall
  • **
« Reactie #4 Gepost op: april 02, 2018, 10:58:58 am »
Dammit....
Denk dat deze inderdaad in de blister blijft. Kan ik weeeeeeeeer op zoek en hopen dat ik em nog eens tegenkom.  :-\

Ik vond de hunt toen ook wel een leuke nog, deze mag er ook zeker zijn! Leuke error ook, en ja.. loslaten of laten zitten ::)

De hunt... Dat vond ik eigenlijk de ultieme versie. Ik zag em als een van de vele HW-fantasycars. Niet mooi of aantrekkelijk, maar hij klopte gewoon. Maar deze witte is hele andere koek! Love it.
« Laatst bewerkt op: april 02, 2018, 11:04:11 am door Herr Rudolf »

Johan

• Black Wall
  • **
« Reactie #5 Gepost op: april 03, 2018, 08:29:14 am »
Zou em ook in de verpakking laten.
De omgekeerde druk is wicked! :-)

h22fanrene

• RenĂ© Foose
  • Redline
  • *
« Reactie #6 Gepost op: april 07, 2018, 06:22:39 pm »
Daar heb ik er zeker al 5 van uit elkaar getrokken voor de wieltjes en die dan gebruikt onder Ford F100
Niet omdat ik hem lelijk vind, in tegendeel, maar gewoon omdat ik de wieltjes nodig had.
Gr Rene

Rik1969

• Redline
  • *
« Reactie #7 Gepost op: april 08, 2018, 12:46:50 pm »
Houwen zo... niks aan doen.   Mooie car en uitzonderlijke error.

Cave67

• Mainline
« Reactie #8 Gepost op: april 18, 2018, 04:57:33 pm »
Mooi van lelijkheid zeggen ze wel vaker. Toch: top modelletje in deze uitvoering (love the tires...) en in de kaart houden. Zo'n gave error kom je niet vaak tegen...  :thumbsup:

Sjo-Cal Speedtoys

• Global Moderator
  • Redline
    • facebook
    • Instagram
    • Das Haus of Sjors Trimbach
« Reactie #9 Gepost op: mei 12, 2018, 08:43:37 am »
LOOOOOOOVEE IIIIIT!!!! Inderdaad die hele classic Ed Roth vibe. Ook niet gek, de designer Felix Holst houdt van ouwe showcars, de Astrofunk is ook van hem.
Toen deze uit kwam was ik de enige die hem wilde hebben, dus dat ging gemakkelijk :D

Volgens Wikia is er ook een metalflake paarse, maar die heb ik nog nooit eerder gezien.
Ik zou hem proberen te ruilen voor een mint losse, het is een gave error voor wie dat verzameld. Via instagram moet dat wel lukken denk ik. Aan de andere kant, het is een niet erg gewilde wagen in een verkeerde verpakking, who cares?

Herr Rudolf

• Black Wall
  • **
« Reactie #10 Gepost op: mei 12, 2018, 12:46:22 pm »
Hahaa, ik weet nog dat we een discussie hadden toen ik pas op t forum zat. Het was de tijd dat je werd doodgegooid met de Zwarte Fangula T-Hunt. Die sloeg de plank voor mij helemaal mis, en later zag ik deze versie in het klein in jouw verzameling maar kon em niet los zien van de zwarte. Het duurde dus effe dat ik door had hoe geweldig dit wagentje is.

Voorlopig blijft deze error gewoon in mijn bezit, en wacht ik tot er een normale opduikt in hanbereik.  :)