The Old school > Redlines

How to spot fake redline Cards or Cars.

(1/2) > >>

SULTANIC:
Ergens is er al wel eens een door mij een topic gestart hierover.
Ik ga gewoon weer wat laten zien en vertellen voor de vele nieuwe leden.
Er is veel fake de laatste tijd en vaak hele goede namaak die moeilijk te herkennen is!

SNEL EEN FAKE REDLINE KAART HERKENNEN

IK HEB HEM IN MIJN QUIZ NIET VOORBIJ ZIEN KOMEN MAAR HET SNELSTE IS EEN NEP KAART TE HERKENNEN AAN DE VERKEERDE ZWARTE LOGO!

FAKE CARD!

REAL CARD

EN OOK DEZE BOSS HOSS ZIT IN EEN FAKE CARD!!! JA OOK DEZE "SPOILERS" CARDS WORDEN NAGEMAAKT.
BEWUST WORDT ER EEN STICKER OP HET ZWARTE LOGO GEPLAKT(OOK FAKE) MAAR LET NU OP DE LETTER "H"ZOALS IN DE QUIZ GENOEMD TE RECHT IPV BOCHTIG EN DE RONDE HOEKEN VAN DE KAART ZELF!
OOK EEN SNELLE WEGGEVER IS DE GROENE SCHADUW EN DE SNELHEIDSSTREPEN ACHTER DE SPOILER VAN DE AUTO NIET GOED TE ZIEN EN OP DE ECHTE HEEL GOED!!

EN HIERONDER EEN ORIGINELE ECHTE KAART!

OOK DE SNAKE OF MONGOOSE KAARTEN HEBBEN ZE VERVALST!!
HET SNELSTE IS WEER HET ZWARTE LOGO MET "MATTEL" EROP, JE ZIET GEWOON DAT HET TE BLOKKIG EN VERKEERDE FONT IS

ZO KAN EEN KAART ER NIEUW UITZIEN!! JE KON ZE TOEN ZO KOPEN OP EBAY!

MET AUTOOTJES DOEN ZE HET OOK NTUURLIJK!! DE SUPERVAN!! ENWEL EENTJE VAN WAARDE. DE TRU GEOFFREYS.

HIERONDER IS EEN ORIGINELE SUPERVAN VAN DE TRU!!

IK HOOP DAT HET SOMMIGEN NU WAT MEER ZEGT!
ER ZIJN NOG VELE VOORBEELDEN MAAR JE MOET VOORAL ALERT BLIJVEN VEEL JE HUISWERK DOEN!.

MK

autorodeo410:
Mooi om te zien dat er mensen die echt van nep kunnen onderscheiden.. jammer dat ook deze hobby moeilijk gemaakt wordt door oplichters

Herr Rudolf:
TOP Mustafa! Goed dat je deze info deelt. Voor mensen die voor het eerst de stap gaan wagen om vintage blisters te kopen blijft het ontzettend eng natuurlijk. Pas wanneer je de twee blisters direct naast elkaar ziet zie je duidelijk het verschil. En helemaal als je de herkenningspunten nog eens aandikt.  :thumbsup: Ik zie dat de sommige blokteksten (op het groene vlak) ook met een ander fontje zijn gedaan. Heb je wel eens zo'n vervalsing in handen gehad? Ik vermoed namelijk dat je oud en nieuw karton (het materiaal) ook kunt onderscheiden van elkaar.

Aan de moderator (of sultanic) :
Is het niet een idee om deze posts over vervalsingen en info over vintage spul in één topic te plaatsen en vast te pinnen? ...of te copy-pasten? Bijvoorbeeld naar het al vastgepinde topic van de skyshow deoras. Deze info lijkt me te waardevol om naar beneden te laten zakken.

SULTANIC:
Ja , dit kun je gewoon sticky maken! Ik denk dat het net als de Cord roof top wel een goeie is!

Thanks!

MK

roelari:
Done ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie