Auteur Topic: En nu???  (gelezen 440 keer)

Johan

• Black Wall

BubbaBomb

• De Hot Wheels Belg
  • Redline
Re: En nu???
« Reactie #1 Gepost op: maart 15, 2018, 10:48:44 pm »
Begin april ben ik twee weken in Florida. Dan ga ik toch proberen om een paar vestigingen te bezoeken, op zoek naar leuke koopjes.
De sluiting van hun flagship store op Times Square in New York een paar jaar terug was al een teken aan de wand denk ik..
Wel jammer voor al die werknemers natuurlijk.
Greets,
Kevin.

Those who lose themselves in passion lose less than those who lose their passion.

lil_86

• Treasure Hunt
  • **
« Reactie #2 Gepost op: maart 17, 2018, 03:24:08 pm »
Opnieuw een icoon dat verdwijnt.  :thumbsdown:

Van hun internationale vestegingen zal er ook niet veel meer overblijven.

Fabrikanten zullen dat ook wel voelen. Toys 'R' Us was bijvoorbeeld de enige 'big box store' waar je Greenlight kan kopen.
« Laatst bewerkt op: maart 17, 2018, 03:27:20 pm door lil_86 »

Rik1969

• Redline
  • *
« Reactie #3 Gepost op: maart 17, 2018, 11:24:41 pm »
Ja.... In Nederland hebben ze het ook niet gered... onder de vleugels van Blokker-holding (die hadden een meerderheidsaandeel ) ging het de goeie kant op,  maar die koers werd door het Amerikaanse moederbedrijf niet gewaardeerd.. het was niet volgend hun "American" style... dus heeft Blokker hun aandelen in 3jaar tijd weer terug verkocht.. en nog geen 2 jaar later was Toys-R-Us  Nederland ter zielen...  en Blokker besloot om in de vrijgekomen panden Toys-XL op te zetten...

En waarom het in de US nu alsnog ook fout is gegaan is voor mij ook een raadsel... zal toch een inefficiënte bedrijfsvoering zijn.

Marty

• Black Wall
« Reactie #4 Gepost op: maart 18, 2018, 10:38:47 am »
Laaaaaang geleden zat er in Arnhem één, daar kocht ik als klein ventje vaak de Micro Machines en kon uren kijken in de schappen naar al dat moois. Jammer dat het over is

VetteEd

• Redline
« Reactie #5 Gepost op: augustus 18, 2018, 10:36:06 pm »
In Zweden zijn ze nog actief. Ben er ook binnen geweest.
Overigens zijn de mainlines daar écht een stuk duurder geworden; omgerekend € 4,- per stuk.
5 packs heb ik gezien tussen € 13,- en € 17,-.
Dan valt € 2,50 voor een mainline nog wel mee. ;D ;D ;)